Verpasse nichts mehr mit unserer Foren App. zum AppStore

Ankündigung Das Clash of Clans Mai Update ist da - neue Base, neue Fähigkeiten, neue Truppen, neuer Held, neuer Kampfmodus und viele weitere neue Funktionen

• Moin, das gleiche Problem haben viele aus meinem Clan mit ihrer Nachtbase meist Th5 auch.

Ab einem gewissen Pokistand gibt es nur noch Th6er als Gegner. Die Krieger die vorzeitig auf Th6 gegangen sind schaffen es meist ohne Probleme in höhere Pokalregionen. Also scheint es sich zu lohnen nicht jedes Rhlevel auszubauen.

Ich habe bislang wenig Spaß an dem Nachtdorf gefunden und sehe nur zu das ich meinen täglichen Bonus bekomme und gut ist.
    • Hier gibts ein interessantes Interview mit Supercell was die kommenden Updates sowie das Engineering und das neue Matchmaking angeht:

Hier ein kurzer Auszug

Here are the interesting thing I took out from this interview:

The new Matchmaking Algorithm will take offensive weight into account more equally than the older one that was focused very much on defensive weight (Minute 9:11) :thumbsup: to make sure, more equal clans are matched together. This new algorithm is a tweak and improvement of the current one and no complete new designed one, so it will not take individual weights in the clan into account and just match up clans a whole thing (let’s say you have 5 engineered bases in your clan, the algorithm won’t try to find another clan with 5 engineered bases, etc.) (Minute 14:30)After a certain time, the algorithm will become more flexible to match you up, so the longer the search takes the higher the possibility that you can get mismatched in Clan War (like it is today)Darian confirms that switching languages in Global Chat is just a placebo (Minute 13:48) as a side-note, but that’s what I’m telling for years now Supercell will focus on the Main Base in the near future and the new Builder Hall Level 7-8 will probably be the only new thing for the Builder Base in the next few updates (I guess in 2017) but they will also work on new features for the Builder Base in the futureThey plan to work on fixing the cloud issue for higher Leagues, but are not on it right now (Minute 21:55)Darian also talks a lot about modders and why Supercell addresses it in ban waves like they do (Minute 25:50) and also explains why they investigate every report but don’t give a individual feedback to not give modders the opportunity to see what they are specifically looking for
    • Hey,

dir scheint die Diskussion zu gefallen, aber du bist nicht angemeldet.

Wenn du ein Konto eröffnest merken wir uns deinen Lesefortschritt und bringen dich dorthin zurück. Zudem können wir dich per E-Mail über neue Beiträge informieren. Dadurch verpasst du nichts mehr.

Jetzt anmelden!