Verpasse nichts mehr mit unserer Foren App. zum AppStore

Rathaus 12 wir kommen!!

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Rathaus 12 wir kommen!!

Hallo

Da irgendwie noch keiner nen Beitrag dazu schrieb fang ich doch mal an :D

Zunächst einmal möchte ich anmerken das ich meinen Guide in der Guide Sektion zum Thema CW Ausbau aktuell halten werden sobald ich genaue Infos zu RH12 besitze!!

Zunächst einmal ein Bilder der neuen Verteidigung/Gebäude:

Einige haben auf Ihrem Handy oder Tab schon in den News die neuen Balance changes... Leider aber wohl nicht jeder :/

ECONOMY

Wall Ring

The price of Wall Ring has been reduced from 200 Gems to 100 Gems per Ring.
      The number of Rings required for each Wall upgrade has been reduced and now covers up to 1 million of required resources. For example, a Wall that requires 1 million resources will require one Ring. A Wall that requires 2 million resources will require two Rings, 3 million resources will require three Rings, etc. Anything below 1 million resources will only require one Ring.

Trader

The Trader will offer an increased number of Wall Rings.

Resource Storage
      [*]Maximum Elixir and Gold storage at Town Hall 12 is increased to 12 million per resource type.
      [*]Maximum Dark Elixir at Town Hall 12 is increased to 240,000.
      [/list]Walls

We understand upgrading your Walls is a time consuming aspect of Clash of Clans. As a result we are rebalancing how much Walls cost for Town Hall levels 5-10. Please see the corresponding table below to see how much the Walls have been discounted.

Treasury

We have increased the amount your Treasury can store across all Town Hall levels. Please see the corresponding table below for the new storage levels. Please note: Your Clan Perks also increase your storage. These numbers are without your Clan Perks!

Star Bonus

The amount of resources awarded per league level has been drastically increased for the Star Bonus rewards. The new rewards are as follows, per league.

War Loot

The amount of loot earned from Clan Wars has been increased.
      Percentage for winning Clan Wars increased from 600 percent to 700 percent.
      Percentage for draws increased from 240 percent to 350 percent.
      Percentage for losses increased from 180 percent to 300 percent.

SPELLS

Lightning Damage Buff
      • 1: 50 > 50
      • 2: 55 > 60
      • 3: 60 > 80
      • 4: 65 > 100
      • 5: 75 > 120
      • 6: 85 > 140
      Freeze Spell
      • Freeze Spell has been rebalanced to increase its utility.
      • Housing space requirement reduced to one.
      • Training cost and time reduced by 50 percent.
      • Donation cost reduced by 50 percent
      • Duration of the Freeze spell reduced.
      Clone Spell
      • Housing space requirement reduced to three.
      • Training cost and time reduced by 25 percent.
      • Donation cost reduced by 25 percent.
      • Duplicated housing space reduced by 25 percent.
      DEFENSES
      Town Hall Upgrading
      • All available buildings must be placed before you are able to upgrade to the next Town Hall level.
      Archer Tower
      • Level 12 damage decreased from 86 to 83.
      • Level 13 damage decreased from 98 to 92.
      • Level 14 damage decreased from 110 to 108.
      Inferno Tower
      • Single and multi-mode damage increased.
      • Level 4 damage increased from 54 to 58.
      • Level 5 damage increased from 64 to 70.
      Bomb Tower
      • Level 5 damage increased from 44 to 46.
      • Level 6 damage increased from 48 to 52.
      Eagle Artillery
      • Removed the 3x damage bonus to Golems.
      TROOPS
      Healer
      • Level 4 healing reduced from 71 to 65.
      • Level 5 healing reduced from 90 to 80.
      Miner
      • Movement speed increased from 250 to 400.
      • Time required for Miner to surface/submerge reduced from 1.2 seconds to 0.6 seconds.
      Giant
      • Level 7 HP increased from 1,220 to 1,280.
      • Level 8 HP increased from 1,440 to 1,480.
      Bowler
      • Level 1 DPS reduced from 65 to 60.
      • Level 2 DPS reduced from 75 to 70.
      • Level 3 DPS reduced from 85 to 80.
      P.E.K.K.A.
      • Level 5 HP increased from 4,500 to 4,700.
      • Level 6 HP increased from 5,100 to 5,200.
      • We have also decreased the Elixir costs to train P.E.K.K.A. in order to make them more affordable at lower levels.
      • Cost Reduction
        • 1: 28,000 > 21,000
        • 2: 32,000 > 24,000
        • 3: 36,000 > 27,000
        • 4: 40,000 > 30,000
        • 5: 45,000 > 33,000
        • 6: 50,000 > 35,000
        • 7: 55,000 > 37,000
      Dragon
      • Level 5 HP increased from 2,900 to 3,000
      • Level 6 HP increased from 3,200 to 3,300
      • We have also decreased the Elixir costs to train Dragon to make them more affordable at lower levels.
      • Cost Reduction
        • 1: 25,000 > 18,000
        • 2: 29,000 > 20,000
        • 3: 33,000 > 22,000
        • 4: 37,000 > 24,000
        • 5: 42,000 > 26,000
        • 6: 46,000 > 28,000
      Witch
      • HP / DPS Buff
        • 1: 270 > 320 / 50 > 100
        • 2: 300 > 360 / 60 > 120
        • 3: 330 > 400 / 70 > 140
      • All Witch levels spawn four Skeletons
      BUILDER BASE
      • Added 20 Wall pieces (four segments) to Builder Hall level 8.
      • Decreased Super P.E.K.K.A. death damage across all levels.

Und zu guter letzt:
      Engineering wurde genervt! Man muss nun um auf die nächste Rathaus Stufe zu kommen ALLE Gebäude gebaut bzw platziert haben!
      Spiele COC seit: 28.Nov 2015
      Rathaus 12 :thumbsup:
      Mauern: 110+ Blau! :P
      Helden: 60 :evil: /60 :saint: /30 <3 / <X 25
      6071 Trophys Dez 2017
      Ü30 Imperio sucht derzeit neue Member!
    • Community Video von MM am Start Zum vollständigen Video
    • Die Meisten haben es schon mitbekommen es wird eine Belagerungswaffe geben... Diese wird für Gold baubar sein..
      Mehr dazu hier:
      youtube.com/watch?v=a381IifZ2HM

Die news von heute sind Verbessungen im Gamplay :

Name Changes

• Yes! Based on popular request, you will be able to change your name more than the amount currently available. We want players to have the ability to customize their in-game identity, but we also want to ensure each name change is a careful consideration. Name changes beyond the available free changes will start at a cost of 500 Gems. Each name change will increase the price by 500 Gems to a maximum of 10,000 Gems. Each name change will include a 1-week cooldown period before you can change it again.
      • There are times when we encounter a player with an inappropriate name that doesn’t belong in Clash of Clans. Now there is an improved feature that allows you to report offensive or policy-violating names directly on the player’s profile.

Clan Castle Sleep Mode

• Just received your Clan troop donation but your shield timer is about to expire? Or perhaps you know you’re going to be attacked but you’re unable to log on at the moment? Your Clan Castle can now toggle between “Guard” and “Sleep” modes. Sleep mode will prevent your Clan Castle troops from defending your village, keeping your reinforcements safe until you need them!

Copy Village Layout

• See a Clan mate’s village that you really like? When you visit your Clan mates’ villages, you will be able to copy their layout. Save precious time in redoing your base! This feature unlocks at Town Hall level 4 for the Main Village and Builder Hall 4 for the Builder Base. You are able to copy a base that is +1 or -1 level from your own.

Clan Games improvements

• We have added a number of new Clan Games Challenges to take advantage of the new Town Hall 12 content!
      • The Clan Games results page will now show the leaderboard after the Clan Games are completed and we have included a countdown timer to denote how much time you have left to claim your Clan Games rewards.

War Tool improvement

• If an attacker has used all of their attacks in a Clan War, their target calls will now automatically be removed from the Clan War map.

In-Game Notifications

• You can now specifically set what kind of notifications you would like to receive in-game from the More Settings tab of the Settings menu.

Clan Improvements

• If the Clan Leader leaves the Clan, the Leader MUST assign a new Leader before they are able to leave the Clan.

Miscellaneous improvements

• The cooldown between sharing replays has been reduced from 30 minutes to 5 minutes.
      • During server maintenance, Power Potion timers will properly pause.

Ich denke das dürfte dann alles sein für das nächste Update... die Verbesserungen sind meistens das letzte das Vorgestellt wird!

Ich gebe jetzt auch mal meine Meinung zu allem bisher :D

RH12 bin ich erst mal froh das es überhaupt mal kommt nach der Langen Pause :D
      Leider feht mir hier irgendwie was.. Das sich wehrende Rathaus ist ne nette idee :D (denke anti 3* basen werden die Top basen im CW bleiben wegen der Belagerungsmaschine... aber Ringbasen sind nun 100% tot!)
      Ich finde die neuen Designs zum grossteil hässlich... nicht alles aber das Grüne Banner ist schlimm!!
      10 neue Level auf den Helden war zu erwarten :D Freut mich auch das es wieder was neues da zum Farmen gibt ... Ich hätte mir aber irgendeine Neuerung an den Helden gewüscht... (Kein neuer Held!) Vielleicht das der King eine 2. Fähigkeit auf 60 bekommt oder so... das er mal nicht mehr druch nen Golem ersetzt werden kann (was ja nun mit dem Golem buff druch den adler nerv gegen Golems noch mehr der Fall ist)
      Sonst habe ich zu RH12 derzeit noch wenig Meinung..

Die Belagerungsmaschinen sind witzig aber mehr als Ringbase Killer sind sie dann auch nicht (Aber zumindest was neues :D)

Zu den Verbesserungen kann ich sagen das ich doch vieles gut finde!

Name Changes... gut okay... muss nicht sein... aber druch die #Nummer ist es auch egal ob man den namen nun ändern kann oder nicht :D

Clan Castle Sleep mode ist richtig nett!! gerade damals in Legende hab oft mal Probleme mit den Clanburgen gehabt das mir die zeit auslief und meine Angriffsfüllung nicht die beste Def war :D

Copy Village Layout finde ich müll... auch wenn ich weiß das es gut ankommen wird... Ich denke das wird damit Meta Basen einfach noch mal öfter sehen werden... was am ende zu eingeschränkteren Metas führen wird was wiederum etwas Vielfalt aus dem Spiel nimmt.

Sonst kann ich nur noch sagen das ich es gut finde das man nun öfter als 30 min nen Angriff zeigen kann :D Das ist eine wirklich gute Neuerung :D
      6071 Trophys Dez 2017
    • Ja, ich finde es auch an der Zeit RH12 zu präsentieren. Das Spiel bekommt so frischen Wind ...ob die Banner, grün, gelb oder rot sind ...egal, Hauptsache was neues :) ...ich denke mal die Tage werden noch neue Truppen vorgestellt bzw. vielleicht auch neue Zauber. Das wird wohl noch nicht alles sein.

[center][/center]
    • Ahh sry... Ich hab so viel Zeug in letzter Zeit kopiert und gelesen das ich etwas verpeilt bin gerade...
      Neue Truppe ist schon bekannt (gibt noch keine Bilder) Es wird eine Art Drache der etwas mehr aushällt als normale Drachen... das wars aber auch schon an neuen Einheiten... neue Zauber wird es wohl keine geben.. die werden nur überarbeitet!!
      6071 Trophys Dez 2017
    • Es wird nen Drache der wohl etwas tanky ist mit 30 housing space... Das ist schon seeeehr sicher.. es gibt einfach schon zu viele leaks dazu...

Hier findet ihr die Liste der neuen heldenlevel und deren Kosten: reddit.com/r/ClashOfClans/comm…hall_12_new_troop_levels/
      6071 Trophys Dez 2017
    • Hey,

dir scheint die Diskussion zu gefallen, aber du bist nicht angemeldet.

Wenn du ein Konto eröffnest merken wir uns deinen Lesefortschritt und bringen dich dorthin zurück. Zudem können wir dich per E-Mail über neue Beiträge informieren. Dadurch verpasst du nichts mehr.

Jetzt anmelden!