Verpasse nichts mehr mit unserer Foren App. zum AppStore

Schwiizer ü30 Clan suecht treui, fairi, aktivi aber nöd zu verbisseni ClasherInne

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Schwiizer ü30 Clan suecht treui, fairi, aktivi aber nöd zu verbisseni ClasherInne

Hoi zäme

Mir dind Helvetia ü30 en familiäre Clan mit treue, zu teil langjährige mitglieder.

Üses motto isch: eimal Helvetia ü30, immer Helvetia ü30.

Das mit de 30gi isch so es sach, es dörf au nahebei si.

Einigi vo eus sind scho jahrelang im Clan und kenned sich zum teil au im RL.

I letschter Zit hend einigi ufgört clashe oder sind zu inaktiv worde, drum sueched mir «Nachwuchs».

Mir leged viel wert uf fairness zwüsched de mitglieder das heisst bim spende und im CW, CWL, bi de clanspiel aber au im chat.

Mir sind nöd zu verbisse, will heisse mir verzeied jedem wo en agriff versemmled und sind nöd primär uf leischtig us.
      Allerdings sueched mir keni (halb) inaktive sondern ClasherInne wo sich aktiv möchted beteilige.

Mir sind momentan 4 Lüt im Rat (Clanfüerig) und au dete chan mer sich bi interesse no engagiere.
      Wies schwizer so hend sind mir en sehr demokratisch organisierte clan womer sich jederzit cha ibringe.

Wenn du denksch das chönti passe de freued mir eus sehr über jede Neuzuegang wo mit eus wet clashe!

Bitte gang für e Vorstellig (Bewerbig tönt irgendwie blöd) über eusi homepage.

Das isch au so e spezialität vo eus wo mir stolz druf sind und vil wert druf leged!

Vilicht bis bald, HelvetianerIn?
      [email protected], Hardcurler, Darth Vader, Peaceking

#2QQQ0LC8

• Community Video von MM am Start Zum vollständigen Video
    • Hey,

dir scheint die Diskussion zu gefallen, aber du bist nicht angemeldet.

Wenn du ein Konto eröffnest merken wir uns deinen Lesefortschritt und bringen dich dorthin zurück. Zudem können wir dich per E-Mail über neue Beiträge informieren. Dadurch verpasst du nichts mehr.

Jetzt anmelden!