Rh 10 vs Rh 11

  • #2

    Ist dein Ziel 2 Sterne?


    Dann würde ich dir Quad oder Penta GoVaWi vorschlagen:


    4-5 Golems (5 golems ist Penta GoVaWi)
    6-8 Valks
    10-14 Wizards
    6 Wallbreakers (du brauchst nur 3-4 wenn du gut mit ihnenmumgehen kannst, ansonsten nimm 6)


    Bei deinen Helden eher 4 Golems und mehr Valks. Wenn du wegen deinen Helden Bedenken hast, kannst auch 3 Golems und 1 pekka mit valks kombinieren. (Deine Helden müssen hier nämlich den Schadenspart übernehmen. Da der Gegner aber nur 9er Deff hat, sollten deine reichen. Meine 15er schaffen es zumindest)


    Spells - 2 jumps, 2 Rage oder 3 Rage oder 1 Heal für den Eintritt ins Dorf, außerhalb der Infernorange.


    Die Golems nicht alle auf einen fleck, ein kleines bisschen verteilen, damit die magier dahinter ganz viele % holen können. Klick auch mal die Reichweiten der Türme durch, villt kannst du ja irgendwo freie % holen und 1 magier durch 4 bogis oder 2 lakis ersetzen.


    Ich persönlich würde bei dem de lager rein gehen, dort sind viele % zu holen. Zudem ist die Clanburg da weit weg.



    Im Valkürenahandbuch des Vallhalla Clans steht zum Angriffshergang:




    "Attacking
    Quad and PentaViz are actually pretty simple attack strategies.


    Similar to GoWiVa you don't really wanna spread your golems out like in a standard GoViz. You want to keep them close so when they engage the inferos they suck up all the fire power. You open the attack with the wizards and golems, throwing your heros behind. Once a path to the core has been cleared that is when you send in the Valkyrie. You want them to be able to take those occupied infernos down quickly, particularly if your facing a core loaded with teslas and other major point defenses.


    Since you have 3 rages you basically keep dropping that down in front of your golems. You overlap them some so they get the benefit of the rage but also just a bit behind so your Wizards boost as well. Keep dropping these in front of your force as it advances. Use your jump spells to open up the base and allow your golems to keep moving forward.


    If you didn't lure make sure your pulling from one point. Have one golem in the lead or a tight pair so troops don't fan out, have Valkyrie bring up the rear and destroy as these troops are occupied. When doing this attack opposite from the CC and make sure your not pulling the CC into a heavily segmented part of the base. Valkyrie wanna take on CC troops in open territory.


    Honestly aside form those points its a pretty straight forward attack. Keep golems moving in front, keep dropping rages and use Valkyrie to clear out the core, CC or both."

    Our Pirate’s code: First freedom and obay to the captain. Second the loot, and at the end no mercy if they not immediately surrender!
    Clanwebsite

    2 Mal editiert, zuletzt von LadyMerylln ()

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